fredag 1 augusti 2008

Certificate of eligibility -tredje gången gillt (›‹*)

Idag damp det ner ett mail i inkorgen från min arbetsgivare i Japan. Det var ett besked att mitt certificate of elefibility har kommit till honom. Han skall vidarebefodra det till mig och jag skall ta med det och mitt pass till en japansk ambassad för att fixa mitt visum och sedan får jag åka tillbaka till Japan och arbeta igen!
Göööött. Den här gången finns det inga illvilliga krokben att snubbla över heller, nu ska det funka!
Nu gäller det bara att snabba sig med allt som jag ville hinna göra i Sverige innan jag åker hem igen. Allra högst på min lista är Lund! Axel, Elin, Joel och alla andra kära vänner som känner sig berörda, vem är var och när?! Kan vi ses?♥


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello! My name is Sarah and I am a friend of Jonathan (who is in Kyoto). He said that you are going to have a job teaching English in Tokyo, and I am also interested in teaching English in Japan. So I was wondering; which company would you be working for? My e-mail address is: cinderellacastle@hotmail.com

Thank you!

Anonym sa...

Tjohej, äntligen! Fast det är förstås med blandade känslor vi "släpper iväg" dig igen.KRAM!

Elin sa...

Gött moooooos, grattis! Och självklart kan vi ses! Hur och när får vi ta och reda ut! Jag vet inte hur länge du har planerat att stanna kvar i Sverige, men vi måste hinna ses!