fredag 25 maj 2012

Nä jag blir alltid så förvirrad?

Kära ni som skrivit kommentarer, kända och okända personer. Era kommentarer är hjärtligt mottagna och jag tänker alltid att jag ska svara på dem men förvirrar mig alltid på hur. Det är nämligen så att det inte går att skicka kommentarer på min egen blogg via mobilen (-- --;) eller så har jag inte fattat hur man gör än. Skulle vara väldigt tacksam för svar om vart jag lämpligen skriver svar? I följande inlägg? Som en uppdatering i det aktuella bloginlägget? Som en kommentar i detsamma(<- om jag ska göra det här måste jag gå via datorn och det kommer garanterat att ta längre tid än för alternativ som går genom mobilen)?

2 kommentarer:

systeryster sa...

Konstigt att du inte kan kommentera via mobilen. Det blir ju lite konstigt med ett inlägg som är ett svar på en kommentar. Eller? Men jag håller med om att det är lite synd att du inte svarar på kommentarer för man vet inte om du har läst.

Kram kram

Anonym sa...

Du kan kopiera in frågorna i en post och sedan svara, det brukar vara ganska vanligt att göra. :-)