måndag 28 maj 2012

Nu är jag ännu mer prickig!

Ja, fast bara tillfälligt! Har haft väldigt ont i ryggen och gick för att få massage på mitt gym idag. Terapeuten där tyckte dock att det skulle vara mer effektivt med nålar så det blidde det i stället!

Gjorde ont på några punkter men annars inte så som man skulle kunna tro. Efteråt fick jag såna här små lustiga plump-plåster. De sitter på mina punkter (sända miskler) som behöver lösas upp tydligen. Så jag ska lära mig var de sitter och massera varje dag själv sen var det tänkt. Jaoh såatteee jag får göra mitt bästa. Armvecket (bild) är väl en enkel sak att minnas punkterna på iaf, med alla riktm... jag menar födelsemärkena. Harr harr.

Puss och god natt!

PS alla era kommentarer skickas till en av mina e-postar så jag tror att jag ser alla kommentarer, om än ibland inte i sitt rätta sammanhang. Jag får jobba på svarssätt dock. Men lästa, uppskattade och funderade över blir alla kommentarer ska ni veta♡

Inga kommentarer: