fredag 22 juni 2012

Glad midsommar!

Hej alla!

Här i Japan har vi nu inträtt regnsäsongen. En ovanligt kall sådan. Inte alls sådär kvävande hög luftfuktighet som de senaste två åren. Det är rätt skönt. Ibland störtregnar det men inte så att man inte står ut. Får vara lite påpasslig med tvätten bara ;)

Jag har haft det stressigt omkring mig och alla saker kanske inte passar sig i bloggen (då det inte bara handlar om mig) men vi säger det här iaf. Det är slut mellan mig och K nu. För gott. Orkar inte bli besviken mer, hur snäll och välvillig oräch rar han än är. Jag kommer hem själv i sommar mao. Inget nytt under solen egentligen!

Idag firar jag litet midsommar iaf. Här är en krans som kag har bundit av eh, fuskblommor! Tanken är att de skall hålla till en fotografeing med några kompisar på söndag. Här kommer en försmak!

Glad midsommar på er!
Nu är det mindre än en månad kvar till hemresan! Längtar!!!!

Inga kommentarer: