måndag 23 mars 2009

Hausu♥


Japp govänner, så här ser det ut. Det var lite svårt att fota, huset är ju rätt stort att få plats på ett enaste foto! Det finns inte särsklilt mycket utrymme på sidorna innan nästa hus börjar igen, den kanske ni redan anar från fotona. Trots att jag alltså egentligen inte har någon trädgård finns det en massa grönska innanför staketet. Det är jag väldigt glad för.

Idag har jag flyttat så gott som alla mina prylar, nu är det bara att städa ur den gamla lägenheten och få den ren och fin så att jag får tillbaka en förskottshyra som min hyresvärd sitter och ruvar på... Kanske hinner jag skriva en rad imorgon men det kommer nog att bli lite dåligt med uppdateringar tills det blir internet draget till mitt nya ställe.

På återseende.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det ser ut! Hoppas du kommer att trivas bra i ditt nya hus :)

Anonym sa...

Kolla kolla kolla! Nu är jag jättenyfiken på interiören. Men jag kan hålla mig tills du kommit i ordning. Hoppas verklingen att ditt hus är tusen gånger bättre än lägenheten! KRAAAAM!

Anonym sa...

Vilket fint hus du har nu :O
Jag längtar till att få se hur det ser ut när du har flyttat in =O =)

Your personal Goddess sa...

sicket sött hus ^^
ska bli fint att se det på riktigt =) I just looove the front door :P

Anonym sa...

haha. du kan ju alltid back om huset inte far plats pa kortet. Det paminner mig om en gang nar jag forsokte ta kort pa en regnbage som gick ett helt varv runt solen... men tyvarr sa fick den inte plats, sa ajg backade och backade och backade... sen fatta jag att det aldrig skulle fa plats om jag inte hade en storre skarm. pucko-joa! ;-)
Da kommer jag pa besok i host till ditt lilla hus da. Jag behover din adress omgaende for jag har ett foto som maste skickas innan det blir borttappat i roran i mitt rum. :-)

joa sa...

Johannis... nu har ajg en liten fraga... vad for flygbolag flog du emd dot bort. for med sas och finnari sa kostar det over 13 000 svenks koronor AT ENA GALLET!!! det ar ju helt sjukt. var bokar man for en bra deal?

Alexandra sa...

Men, när ska du börja blogga igen då?