fredag 20 mars 2009

Vicken miss (ノ。>д<)ノ

Förlåt govänner... Inga roliga bilder idag, heller.

Visst åkte jag till mitt hus idag.

Men det blev minsann inga kort tagna för jag hade missat att ladda mobilen. Den stendog efter ett mycket kort samtal direkt efter att jag klivit av tåget. Så jefla typiskt! Jag som inte har någon annan kamera just nu. Dumma slarv.

Så om ni hoppades på bilder får jag tyvärr be att vänta lite till...

Men inflyttningsdatum blev bestämt. Redan på måndag nästa vecka kommer jag att flytta in. Det var den enda tiden som passade på hela veckan. Så nu är det bara att snabbpacka som gäller. Typiskt att man ska jobba på dagen och vara bortbjuden på kvällen i morgon. Ehuu. Det smäller på stort på söndag. Fast städning kan jag ta i efterhand, bara jag fått hjälp med att köra tunga prylar, så som kylskåp och bord och annat man inte tar under armen på tåget.

Men ännu är kvällen ung här... packa var det, inte blogga!

Inga kommentarer: