tisdag 25 mars 2008

En bilduppdatering





Så har det äntligen blivit dags att presentera lite bilder, på begäran från flera håll. Ursäkta väntetiden mina kära!
Shinji kom ju som sagt till Tokyo för några veckor sedan, han kom inte för att träffa mig i första hand egentligen utan för 20 minuters arbetsintervju. Men som ni förstår blev det ganska mycket tid att träffa mig också! Vi spatserade runt Tokyo tower (hans intervju var i närheten) och plötsligt tvärnitar Shinji och utbrister "men det där är i alla fall utan tvekan körsbärsblom!!" och pekar. Det var årets första (se foto 1) och hur glada vi var ser man på foto 2♥
En finfin dag hade vi även om Shinji nog var ganska stressad för allt som han var tvungen att hålla i huvudet. Men ack så gott att ses, första gången sedan vi sa hejdå på flygplatsen hemma. För en miljard år sedan (fast i den normala och riktiga världen hade det visst bara gått 2 månader).

Mer sakura-bilder kommer men inte idag för nu ska jag sova! Har inte haft ledigt på över en vecka nu...urkkkk men jag får sluta lite tidigare på kvällarna åtminstone.
Kram!

Inga kommentarer: