torsdag 20 mars 2008

uppdatering

Jag hade ju massor att säga, insåg jag när jag började blogga igår (fick verkligen springa till jobbet sen, ooops!). Egentligen handlade det nog om att jag ville ha mer goda nyheter att dela med mig av. Och det har jag men allt strul har varit så överhängande (det är rätt skrämmande att inte veta om man kan finansiera sitt uppehälle i främmande land osv osv, ni vet).

Nyheter som jag är superglad över:

Min kära kôhai Ingela har landat i Tokyo kolla hennes blog här.
En annan kôhai, Jonathan, i Kyoto tar underbart fina bilder, se blog här.
Jonathan, jag ser verkligen fram emot att få läsa om din ekologiska homestay.

Sen visar det ju sig att många av mina eminenta läsare har lika bra smak som jag när det gäller radioprogram, hurra! (^O^)

Axel, min vän jag har inte fått tillfälle att träffa någon annan än Shinji... Det är så förbenat obekvämt att inte kunna äga en mobil. Gaah. Men det är förhoppningsvis bara några veckor (max) kvar till besked om visum.

1 kommentar:

Your personal Goddess sa...

Ååh va krångligt allting låter för dig! =// Hoppas verkligen att det löser sig, så att du kan få vara kvar och ta hand om mig och vara sempai-ig ^_^; Och jag landar 07.50 nästa onsdag, så inte RIKTIGT än ;P Men se till att körsbärsblommorna fortfarande blommar när jag kommer fram! Ses snart!
Massa kramar!!!