onsdag 8 oktober 2008

Kan-sai! (Tänk kampai fast "Kansai" istället, det är så jag känner mig (^0^*)ノ

Nu är det bara några ynka timmar kvar tills jag hoppar på nattbussen och förhoppningsvis sover mig hela vägen till Osaka!

Skolan har terminsskifte på gång och som vanligt så får jag ledigt istället för att behöva sitta på skolan och kosta pengar, haha.

Shinji har tagit lite ledigt och jag ska hinna med mina goa kompisar från Ritsumeikan och min japanska storasyster innan vi hittar på något över helgen. Det ryktas om utflykt, vad vi än gör så blir det nog kul (^^) En av fördelarna med distansförhållanden är att man är så lättroad när man väl ses, det finns ju ingen gemensam vardag.

Ville bara skriva en rad i all hast, är tillbaka på måndag morgon.
Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer sakna dig! ;-)