lördag 25 oktober 2008

Lördag☆


Så seg efter min arbetsvecka. Har börjat försöka styra upp mat och sov lite sedan jag insett att jag slarvar hemskt mycket när ingen ser. Lite som Satine surt brukade säga till mig när vi bodde i I-house i Kyoto "lämnar man dig ensam i ditt rum så kan man ge sig på att du somnar". Haha det är nog lite sant.

Idag är jag också seg som fan men i kväll ska det bli fina grejjer och nu ska jag ta mig samman och åka till Ingela i Tokyo och slå runt en sväng.

Till min kära Jo kommer här ett foto till (idag klädde jag mig med temat docka uppmuntrad av din gulliga kommentar! Puss)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tar det punktvis, så blir det lättare att skriva:
1. Din kommentar, förlåt att det tog sån tid att svara, på min blogg angående krönikan/inlägget om bloggalan gjorde mig verkligen glad. Ända in i hjärtat! Inte bara för att det var en bekräftelse på att jag gjorde "rätt" som skrev såsom jag gjorde men utan för att du var ärlig och inte bara slentrianmässig i det du skrev! så Tack.
2. Vad helt fantastiskt glad jag blev över att hitta en blogg där författaren, du alltså, bor och lever i Japan! Jag är såååååå sugen på att åka dit. Inte bara i någon sorts Hello Kittyälskande fas i livet utan jag är verkligen genuint intresserad av landet. Landet kulturen folket traditionerna. Allt. Jag ska ta mig tid att läsa igenom dna inlägg en dag då jag mår bättre.
3. Ja. jag har ingen riktig trea. Mer än kanske att; vad bra du är?! :)
Kram från nordväst