onsdag 23 april 2008

Certificate of eligibility...

...har jag fått! Det är ett stort steg mot arbetstillstånd. Jag har blivit godkänd att söka om visum typ. De kommer att säga "ja" men jag måste ansöka om visum på en japansk ambassad UTANFÖR Japan vad jag förstår ^^;

Jahaa nu ska jag bara ta reda på nästa steg mot mitt arbetstillstånd.


Vet inte om jag är glad eller ledsen, hade varit så skönt att bara lämna allt elände, hemska skolan, trista Saitama och min sega misärkänsla över att inte kunna träffa vänner alls så mycket som jag vill (eller när jag vill ›‹).

Fast egentligen vill jag ju vara här... Det är fånigt att ge upp efter bara 3 månader och bara en skola (alla skolor kan ju inte suga lika mycket som den här, eller!). Hemma finns alltid kvar ♡

Jaja, vi hörs väl om det här...

PS
Stora kramar kära syster och svåger!!♡♥♡

Inga kommentarer: