onsdag 30 april 2008

Oj, snacka om ketchupeffekt!

Här händer saker i explosionsartad fart efter veckor där jag tappat kollen på vilken veckodag det är.

Hade en fantastisk helnatt ute med Ingela, ute och dansa hela natten var så länge sedan!! Och utmärkt sällskap dessutom☆

Arbetsintervjuen jag åkte på i söndags gick bra, alldeles för bra, jag skrev på ett kontrakt där och då att börja jobba fr.o.m början av Maj som ALT assisterande engelsklärare på landsbygden långt utanför Saitama-city där jag nu är.

Sen åkte jag ner på blixtvisit till Kansai också!!! Så underbart att träffa alla gamla kompisar på Rits och en alldeles kortklippt Jonathan (*^o^*)/ Fantastisk engergiboost att träffa alla igen.

Nu ska jag åka till min nya skola!
Kram alla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjohoo! Leve Johanna och dina framgångar! Kul att det verkar lossna med allt.

Your personal Goddess sa...

åååh Johanna min vän!! Vi måste ses nåt i helgen så att du får berätta om alla goda nyheter ^^ vill veta allt om nya jobbet, kansai och vad de på det gamla jobbet sagt :P
Idag är jag nog glad, tror jag XD

Massa puss o natt!!

Anonym sa...

Underbara nyheter! Mer ketchup åt folket :D