måndag 21 april 2008

Nya bilder


De ligger redan nu på min flickr men jag lägger upp några russin ur kakan för den som tycker att det är trist att vänta medan bilderna laddar! (vill man kan man ju också titta på det lilla bildspelet till höger för att få en glimt av vad det är för bilder jag lagt upp vettja).

›Planterad vallmo i Yoyogikôen, Tokyo


‹ Storblommande träd utanför mitt "mansion" (japengelska för lägenhetshus!).


›Spännande träd i Yoyogi-parken





Idag har jag annars tillbringat hela dagen med att försöka reda ut min situation... Det verkar som om beslutet om visum är fattat iaf. Det är skickat och de kunde inte per telefon delge mig beslutet sade de. Vi får se imorgon helt enkelt. Jag har redan arbetat ut några krigsplaner för att få det här skeppet att flyta någonstans iaf. Sen får vi se vad som händer. Är det någon som har minsta tips, hint eller aning om jobb där man slipper undervisa i engelska, i Japan där man kan få anställning typ NU är jag mer än oerhört tacksam (^o^)/ haha jaja man måste väl få ge det en chans även om det bara är en blogg, right!

Kram

PS Tack anonym för stöd, det värmer!!

1 kommentar:

Elin sa...

Johanna, vad underbart att du får vara i Japan igen. Mindre underbart verkar ju dock situationen du är i vara, men det är en erfarenhet på sitt sätt det också, inte sant? Hoppas att det löser sig för dig så att du får göra något som du verkligen trivs med!