lördag 15 november 2008

Det är något som blänker....

Åh, mitt skatöga har skådat underbart glitter ☆*。Jag blir alledeles varm och lycklig i höstrusket! Lite antikt, rosetter och udda motiv i en sådan rolig sammansätting var länge sedan.

This Charming Girl charmar skiten ur mig. Julklappar, någon? (^o^)/

Speciellt gillar jag portmonnä-halsbandet, skrammelsamlingen av tingeltangel och naturmotiv, tékanne-broschen (såklart♥)samt en rosa kameo vars färg jag kan förlåta!

Är det någon som man kan lita på att tipsa Shinji om det här?

haha näe

Men fint att ge bort till någon som förstår sig på fina och speciella smycken, eller varför inte passa på att klicka hem till sig själv förresten, så får man garanterat vad man vill ha (^_~)

Sen hittade jag den här sidan också... Urban outfitters smycken, också jättefina i liknande stil.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger inte mer om smyckena än att de är din stil ;) Tekannebroschen får mig att tänka på Kerstin som ropar "Fant!" (dvs elefant) varje gång hon ser en skylt formad som en gammal kaffepanna här i byn :D

Gick det åt skogen med syftningarna nu??